Wednesday, October 26, 2016

Η δεύτερη ευκαιρία

Έχω ένα συγγραφικό νέο να μοιραστώ μαζί σας, αλλά πριν σας το πω θα σας πω μια σύντομη ιστορία.
Πριν από 17 χρόνια αρρώστησα με πολύ υψηλό πυρετό – τέτοιο πυρετό είχα να κάνω από τότε που ήμουν 2-3 χρονών πιτσιρίκι και είχα ακόμα αμυγδαλές, τις οποίες μου αφαίρεσαν μόλις έκλεισα τα 4.
Αρρώστησα λοιπόν, και μου συνέβη κάτι πολύ περίεργο: ενώ ποτέ στην ζωή μου δεν έγραφα μέχρι τότε ποιήματα (είχε εκδοθεί το πρώτο μου μυθιστόρημα και έγραφα ένα δεύτερο εκείνο τον καιρό), ξαφνικά πήρα, εκεί μέσα στον πυρετό μου που κράτησε μέρες, ένα τετράδιο και το γέμισα με μικρές ιστορίες, σαν πολύ σύντομα παραμύθια, γραμμένα με μορφή ποιήματος. Και μου άρεσαν αρκετά ώστε να τα στείλω σε εκδότη και να εκδοθούν.
Μετά από εκείνη την πρώτη και μοναδική ποιητική μου συλλογή, που είχε τίτλο «Ο Μυθοποιός», άρχισα να νιώθω όλο και πιο αραιά την ανάγκη να γράψω ποιήματα – τα μυθιστορήματα και το θέατρο «κατάπιναν» σχεδόν όλη την συγγραφική μου δραστηριότητα. Όμως που και που έγραφα κάποια ποιήματα και τα περισσότερα τα έσκιζα γιατί τα έβρισκα άκρως αποτυχημένα (ναι, γράφω αρχικά τα πάντα στο χέρι, είμαι δεινόσαυρος). Κάποια, λίγα, κατάφεραν να επιζήσουν του σκισίματος.
Και σήμερα, 16 χρόνια μετά την έκδοση του «Μυθοποιού» αποφάσισα να δημοσιεύσω την δεύτερη ποιητική μου συλλογή, με τα ποιήματα που επέζησαν. Η συλλογή έχει τίτλο «Η δεύτερη ευκαιρία» και τα ποιήματα θα δημοσιεύονται κάθε μήνα, λίγα-λίγα, στο εξαιρετικό online λογοτεχνικό περιοδικό Fractal.
Αφού ευχαριστήσω το Fractal και ιδιαίτερα την Ελένη Γκίκα για την φιλοξενία, να σας δώσω και το link για τα πρώτα 4 ποιήματα της συλλογής:
http://fractalart.gr/koutsakis-poems/

No comments:

Post a Comment