Tuesday, February 17, 2015

Η επιβράβευση της αξιοπιστίας

Δεν θα αναλύσω τα γνωστά, που λέγονται και γράφονται σε ΜΜΕ, blogs και λοιπά για τις εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων που διόρισε στο δημόσιο ο νέος (από αύριο) πρόεδρος της δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, ούτε για την τραγική του ανεπάρκεια στις φωτιές του 2007, ούτε για την τραγική του ανεπάρκεια στα γεγονότα του 2008, ούτε ακόμα για την παροιμιώδη αδράνειά του κατά την επίθεση Κασιδιάρη σε Κανέλλη-Δούρου.
Θα πω κάτι που δεν το είδα να γράφεται. Τον Απρίλιο του 2009, σε συνέντευξή του στην Ελευθεροτυπία (http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=38309), ο κ. Παυλόπουλος δήλωνε πως όταν αποχωρήσει από την ηγεσία της ΝΔ ο κ. Κώστας Καραμανλής θα αποχωρήσει κι αυτός από την πολιτική. Και συνέχιζε:
"Είμαι πια 60 χρόνων. Θα παραμένω πάντα στην παράταξή μου, αλλά θέλω τα τελευταία χρόνια της επαγγελματικής ζωής μου να ξαναγυρίσω στο πανεπιστήμιο, απ' όπου ξεκίνησα. Αυτό δεν αποκλείει να φύγω νωρίτερα. Αυτό που είχα πει για τον κ. Καραμανλή είναι το ακραίο όριο της παραμονής μου στην πολιτική. Και δεν το λέω διότι υποτιμώ οποιονδήποτε στη Ν.Δ. Κάθε άλλο. Τιμώ τους συναδέλφους μου. Απλά, μπήκα στην πολιτική χωρίς να το έχω σχεδιάσει από την αρχή κι έχω στόχο ζωής να τελειώσω την επαγγελματική μου σταδιοδρομία στο πανεπιστήμιο. Γιατί είναι ένας χώρος τον οποίο αγάπησα και αγαπώ και είμαι άρρηκτα συνδεδεμένος μαζί του."

Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο κ. Καραμανλής αποχώρησε στα τέλη του 2009 από την ηγεσία της ΝΔ. Ο κ. Παυλόπουλος, αντίθετα, έμεινε για περισσότερα από 5 χρόνια ακόμα στην ενεργό πολιτική. Επέστρεψε πριν από ένα μήνα στο πανεπιστήμιο, στον χώρο που "αγάπησε, αγαπά και είναι άρρηκτα συνδεδεμένος μαζί του". Ο ένας μήνας του έπεσε βαρύς, και σήμερα αποδέχτηκε την πρόταση του κ. Τσίπρα να είναι για 5 χρόνια ο νέος πρόεδρος της Δημοκρατίας, οπότε λόγω ηλικίας σε 5 χρόνια από σήμερα θα συνταξιοδοτηθεί και δεν θα επιστρέψει ποτέ στο πανεπιστήμιο.

Γιατί όταν λέμε κάτι, το εννοούμε. Ξεκάθαρες κουβέντες. Κι επειδή τιμούμε τα λόγια μας, επιβραβευόμαστε. Μπορούμε να γίνουμε ο πρώτος πολίτης της χώρας, να δώσουμε ένα μήνυμα στη νέα γενιά για το πώς πρέπει να ζει τη ζωή της.

No comments:

Post a Comment